Bijna 1500 kinderen op Springkussenfestival 2010

De tweede editie van het Oranjevereniging Springkussenfestival in de De Kempenaerstraat was afgelopen zondag weer een groot feest. Ondanks onheilspellende weersverwachtingen werd het een stralende dag waar bijna 1500 kinderen met hun ouders op af kwamen.

Dankzij een groep van meer dan negentig vrijwilligers en ondersteuning van woon- en winkelgebied De Kempenaer, SKO, HuurMaat, Café De Gouwe en de Gemeente Oegstgeest
was dit niet mogelijk geweest. De Oranjevereniging is jullie allemaal erg dankbaar en hoopt dat we volgend jaar weer op jullie steun en  medewerking kunnen rekenen! Ook dankbaar zijn we voor de mooie  fotoreportage die wij ontvingen van Wil van Elk en Klaas van Welzen. We hebben deze meteen online gezet!

Geplaatst in 2010, Nieuws, Springkussenfestival en getagd met , .