Lampionoptocht op zondag 30 januari

Net als andere jaren organiseert de Oranjevereniging van Oegstgeest een Lampionoptocht ter gelegenheid van de verjaardag van HKH Koningin Beatrix. Dit jaar wordt deze gehouden op zondag 30 januari en start om 17.30 uur bij La France aan de Rhijngeesterstraatweg. Rond 18.15 uur eindigen we wel als vanouds bij het Gemeentehuis, waar de kinderen worden ontvangen met warme chocolademelk en wat lekkers.

Route
De volgende route wordt gevolgd: Start: Partycentrum La France, Oranjelaan, Van Griethuysenplein, Waldeck Pyrmontlaan, Emmalaan, Marelaan, Prinses Marijkelaan, Admiraal de Ruyterlaan, M.H.Tromplaan, Hazenboslaan, Laan van Alkemade, Hofbrouckerlaan, Emmaplein, Emmalaan, Marelaan/ Emmalaan, Juffermansstraat, van Duyvenvoordestraat, Terweeweg, Kempenaerstraat, Geversstraat, Wilhelminapark, eindpunt: Gemeentehuis

In de afgelopen jaren speelde het weer altijd een opvallende rol tijdens de Lampionoptocht. Zware storm, regen, kou, alles hebben we al een keertje gehad en ook getrotseerd. Misschien dit jaar een witte Lampionoptocht? Bekijk hier ons fotoboek van vorig jaar.

Gratis Lampion
Vanaf maandag 24 januari kunnen kinderen gratis een lampion ophalen bij de Rijnlandse Boekhandel! Deze Vriend van de Oranjevereniging sponsort de tocht inclusief de lampions, net als vorig jaar.

Geplaatst in 2011, Nieuws.