Kindervrijmarkt in Oegstgeest
Vanaf dit jaar, 2020, is alle informatie over de Kindervrijmarkt, vergunningen, inschrijven enz. alleen nog te vinden op:  oegstgeest.kinder-vrijmarkt.nl

Een vrijmarkt voor alle kinderen in Oegstgeest! Dat is altijd de bedoeling geweest, maar de vrije toegankelijkheid van het gebied en het handhaven ervan zorgde ervoor dat er om zes uur in de morgen al zo’n grote toeloop was dat delen van de vrijmarkt moesten worden afgezet. Voor veel kinderen werd de kindervrijmarkt daardoor al een grote teleurstelling nog voordat deze goed en wel begonnen was…

De 5 mei Kindervrijmarkt krijgt dit jaar daarom een andere opzet.  Deelnemers moeten zich inschrijven en krijgen een duidelijke plaats (perceel) toegewezen. Dit om te voorkomen dat mensen van buiten Oegstgeest of handelaren plaatsen gaan bezetten. Verder gelden er een aantal regels waaraan iedere deelnemer moet voldoen. De organisatie en handhaving is in handen van de gemeente. Voor de uitvoering wordt medewerking verleend door de Oranjevereniging van Oegstgeest en de Stichting Evenementen Oegstgeest.

Meer informatie leest op deze pagina, u treft daar ook een inschrijfformulier. Foto’s van vorige jaren treft u op onze Facebookpagina (die u misschien ook even kunt ‘liken’?).

Geplaatst in Nieuws.