Buurtvereniging Haaswijk en Morsebel organiseert Cabaretavond

Op vrijdag 16 maart 2012 treedt ‘DE CABARETPOEL’ op in de Mozaiekzaal van de Leo Kannerschool aan de Hazenboslaan. In de Cabaretpoel spelen vier nieuwe aanstormende cabarettalenten elk een voorstelling van ongeveer 25 minuten. Het zijn finalisten en prijswinnaars van diverse cabaretfestivals. Een lekker lange avond met leuk en gevarieerd cabaret. Een dynamisch en afwisselend programma waar smakelijk om gelachen kan worden. Ook als je geen lid bent van de buurtvereniging ben je van harte welkom.

Laat je verrassen door het talent van de toekomst. Wie weet zie je de toekomstige Theo Maassen of de nieuwe Youp van ‘t Hek. In ieder geval zie je vier keer iets nieuws! Bekijk ook de nieuwe website van De Cabaretpoel: www.cabaretpoel.nl.

Datum: Vrijdag 16 maart 2012
Tijdstip: 20:00 – ca. 22:00; zaal open: 19.45 uur
Tijdens de pauze is koffie, thee en frisdrank beschikbaar.
Locatie: Aula van Dr.Leo Kannerschool, Hazenboslaan 101 (hoek Kennedylaan)
Toegang: € 7,50 (gratis voor leden buurtvereniging Haaswijk en de Morsebel)

Geplaatst in 2012, Nieuws.