Voorbereidingen Koningslinde

Voorbereidingen KoningslineAanstaande maandag 29 april om 20.30 uur wordt de Koningslinde namens het hele dorp aangeboden aan het gemeentebestuur. Plaats van handeling is de hoek Lange Voort Irislaan.

Hoewel de Oranjevereniging uiteraard fondsen heeft gereserveerd voor troonswisseling gaat een dermate grote uitgave voor de Koningslinde – met een bijpassend door beeldend kunstenaar Margot Berkman ontworpen eigentijds sierhekwerk  – ons budget te boven en zou dit ten koste gaan van de overige door ons georganiseerde activiteiten op en rondom 30 april.

Wij mochten al veel donaties ontvangen van leden en dorpsgenoten, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Hoe kunt U ons ondersteunen? Eenvoudig: word lid van de Oranjevereniging! De jaarlijkse contributie is slechts €7,50 en een extra bedrag voor de Koningslinde zou erg mooi zijn! U en uw gezin profiteren van vele voordelen tijdens de feestelijkheden rondom Koninginnedag en vanaf volgend jaar Kongingsdag. Meld u snel aan via dit formulier!

Eenmalige donaties zijn ook van harte welkom. Stort een bedrag op bankrekening ING 32462 ten name van Oranjevereniging Oegstgeest onder vermelding van ‘ donatie Koningslinde’.

Geplaatst in 2013, Nieuws.