Voorbereidingen Koningsdag 2014 van start

Koninginnedag 2013De Oranjevereniging is alweer vol bezig met de voorbereidingen voor de eerste viering van Koningsdag op zaterdag 26 april aanstaande. Als belangrijke eerste activiteit staat onze algemene ledenvergadering op de planning. Ook de inschrijving voor de Kindervrijmarkt is vandaag geopend.

Onze ALV wordt op dinsdag 18 maart aanstaande gehouden. We starten om 20.15 uur in het clubhuis van de Oegstgeester Golf Club. Binnenkort publiceren wij de volledige agenda voor deze bijeenkomst die bepalend is voor de feestelijkheden op Koningsdag. Hopelijk wordt het weer net zo gezellig als vorig jaar!

De fotoalbums van deze mooie dag – mogelijk gemaakt door fotograaf Wil van Elk – treft u op onze Facebookpagina.

Geplaatst in 2014, Nieuws.