Lampionoptocht in Oegstgeest

Een langgerekt lint van Lampions door het dorp. Dat hoopt de bijna honderjarige Oranjevereniging van Oegstgeest zaterdag 31 januari voor elkaar te krijgen. De tocht ter gelegenheid van de verjaardag van HKH Koningin Beatrix start om 18.30 uur bij het Gemeentecentrum aan de Lijtweg en eindigt een uurtje later bij het Gemeentehuis aan de Rhijngeesterstraatweg, waar de kinderen worden ontvangen met warme chocolademelk en wat lekkers. Uiteraard wordt de stoet begeleid met muziek.

Gratis Lampion
Op zaterdagochtend 31 januari vanaf 11.00 uur heeft de Oranjevereniging een stand waar kinderen van leden een lampion gratis op kunnen halen. Neem wel een lidmaatschapbewijs of nummer mee. Oegstgeestenaren die aanstaande zaterdag besluiten om lid worden van de jubilerende vereniging, profiteren mee van deze actie. Lid worden kunt u nu ook worden, doe dat dan hier. De stand bevindt zich voor de Rijnlandse Boekhandel aan de Lange Voort. Deze sponsor van de Lampionoptocht verkoopt lampionnen.

Dit jaar viert de Oranjevereniging van Oegstgeest haar honderdjarig bestaan. De Lampionoptocht is de eerste van een veelvoud aan activiteiten. Meer info over het Jubileum vind u elders op deze website.

Geplaatst in Nieuws.