Fotograaf bekent kleur

Fotograaf bekent kleurNa een geslaagd Koninginnedagfeest is het nog niet gedaan met de Oranjeverenigingsjaal. Zeker in deze WK tijd komt’ie weer goed van pas. Deze week viel de eer te beurt aan fotograaf en columnist Wil van Elk. Hij maakte een schitterende reportage van de festiviteiten rondom Koninginnedag in Oegstgeest. Als dank hiervoor werd de hij omhangen met de Oranjeverenigingsjaal.

Je vind de reportages van Wil op onze Facebookpage. Binnenkort starten de voorbereidingen voor Koninginnedag 2007. Het bestuur informeert leden en inwoners over de voortgang via deze website. Voor suggesties, ideeën en aanbevelingen die bij kunnen dragen aan een daverend feest kunnen inwoners bij de bestuursleden terecht.

Geplaatst in 2006, De Sjaal, Nieuws.