Carla de Glopper spreekt over geschiedenis Oranjevereniging Oegstgeest

Dat de (meer dan) honderdjarige Oranjevereniging beschikt over een ruimte historie is algemeen bekend in ons dorp, maar het fijne blijkt nog niet iedereen te weten. De Oranjevereniging is daarom ook heel blij dat gemeentelijk archivaris Carla de Glopper op dinsdag 14 februari bij ons langskomt om daarover te vertellen. Haar boeiende en interessante lezingen zijn bekend in ons dorp, het belooft dus een interessante avond te worden!

De lezing staat op de agenda van de jaarlijkse algemene ledenvergadering van de vereniging. Het programma voor de komende editie van Koninginnedag en het jaarlijkse Springkussenfestival worden besproken en de financiƫle stukken worden behandeld. De ervaring leert ons dat dit vlotjes verloopt, er is dus ruim de tijd voor het verhaal van Carla.

Plaats van handeling is buurthuis De Kratong, CuraƧaostraat 18 in Oegstgeest. De bijeenkomst begint om 20.15 uur. Na afloop van de bijeenkomst is er een borrel waar ook de Vrienden van de Oranjevereniging en de vrijwilligers zijn uitgenodigd.

Geplaatst in 2011, Newsflash, Nieuws.