Bestuurslid Van Rijn gedecoreerd

Vertrekkend bestuurslid Wim van Rijn is op vrijdag 28 april benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau. De versierselen werden hem opgespeld door burgemeester en erevoorzitter van de Oranjevereniging, Els Timmers- Van Klink.

Zijn zeer diverse vrijwilligerswerkzaamheden voor de Hervormde Gemeente Katwijk aan de Rijn en de VPG in Oegstgeest, de watersportvereniging Skuytevaert, de zeeverkenners in Katwijk, zeemanskoor Rumor Di Mare en natuurlijk de Oranjevereniging van Oegstgeest waren aanleiding voor Hare majesteit om hem de onderscheiding toe te kennen.

Wim werd door voorzitter Joop Verdonk onder valse voorwendselen naar het gemeentehuis gelokt. Zij gingen weer een  Oranjeverenigingsjaal uitreiken. Met stomme verbazing trof hij familie en kennissen aan in de Raadzaal van het gemeentehuis. Een complete verrassing dus!

Wim, namens de collega bestuursleden: Van harte gefeliciteerd met je welverdiende onderscheiding!!

Geplaatst in Nieuws.