Vijfde editie Oegstgeest in Beweging groot succes

1932589_675770319151409_207805716_oOnder het motto I Love Oegstgeest was de vijfde editie van Oegstgeest in Beweging afgelopen maandag een groot succes! Organisatoren Vereniging Oud Oegstgeest, de Oranjevereniging en het Dorpslab zijn dik tevreden over de drukbezochte manifestatie in het Oude Raadhuis aan het Wilhelminapark. Een unieke avond vol Oegstgeester historie in verleden en heden!

Op een verrassende tocht door dit historische gebouw presenteerden alle buurten en wijken zich en waren prachtige monumentale en historische pareltjes in beeld. Verspreid over twee verdiepingen en twaalf zalen was het genieten van Haarlemmertrekvaart tot buitengebied, van 17e eeuws monument tot architecturale moderniteit, van florerende historische vereniging tot opkomende social media. Een avond vol anekdotes, verhalen van weleer en fascinerende geschiedenis.

Op deze avond werd ook stil gestaan bij het naderende afscheid van burgemeester Els Timmers. ZIj werd bedankt voor de warmte en hartelijkheid waarmee ze haar ambt als burgemeester van Oegstgeest had vervuld. Achtereenvolgens door Henk Heemskerk, die haar een schapenvacht schonk, Rianne Meesters namens de Vereniging Oud Oegstgeest met een extra editie van het tijdschrift van de vereniging en Joop Verdonk als voorzitter van de Oranjevereniging Oegstgeest die haar het naambordje Elsgeest overhandigde.

Via de lokale en regionale media kunt u terugblikken op deze bijzondere avond! Radio, krant (pagina 3) en televisie…

Geplaatst in 2014, Nieuws en getagd met , .