Vrijwilligers kinderspelen

Goedemiddag,

Nadat we vorig jaar weer een echte  Koningsdag mochten vieren , gaan  we daar dit jaar ook weer vanuit. De voorbereidingen zijn al in volle gang.

Hier ontbreken de kinderspelen uiteraard niet en doen we weer een beroep op jullie om te komen helpen bij de diverse spelletjes in de tuin van het gemeentehuis aan de Rhijngeesterstraatweg.

Mocht je het leuk vinden om met een vriendje of vriendinnetje te komen dan kan dat ook maar laat het dan van te voren even weten zodat wij daar rekening mee kunnen houden.

Uiteraard krijgen jullie, zoals gewoonlijk, ook weer een beloning voor jullie inzet om de rest van de Koningsdag nog leuker te maken.

De begintijd is wel iets later dan wat jullie voorgaande jaren gewend zijn.

We starten na de aubade om ongeveer 10:00. Het  is wel fijn als je rond 9:45 uur aanwezig bent. Rond 12:30 uur is alles klaar en kunnen jullie genieten van de rest van de Koningsdag.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons uiteraard even mailen.

Om je aan te melden, klik dan even op deze vrijwilligers button

Met vriendelijke groeten, namens de Oranje Vereniging Oegstgeest,

Gerrina van Schagen.