Vrienden van de Oranjevereniging

De ambitie van de Oranjevereniging Oegstgeest is samen te vatten in een enkele zin: Een uitgebreid Oranjefeest organiseren voor alle Oegstgeestenaren.Dat geldt voor alle Oegstgeester wijken, en dat geldt voor jong en oud. Dat was zo in 1909, dat is zo tot op de dag van vandaag en dat zal zo zijn in toekomst. Ieder jaar een aansprekend, eigentijds en gevarieerd programma bieden voor alle groepen in onze gemeente.
Deze organisatie en de activiteiten voor het enige collectieve dorpsfeest in ons dorp kosten ieder jaar veel tijd en geld, daarnaast vieren wij in 2009 ons eeuwfeest.Wij zijn in 2006 gestart met het initiatief ‘Vrienden van de Oranjevereniging’. Doel hiervan is een band op te bouwen tussen onze vereniging en het lokale bedrijfsleven. Deze band moet leiden tot een gezellige club die van essentieel belang wordt voor het slagen van het enige echte dorpsfeest van Oegstgeest: Koningsdag. Meer dan dertig ondernemers ondersteunen ons inmiddels op verschillende manieren. Doet u ook mee?

Wij kunnen uw ondersteuning erg goed gebruiken! Wordt u onze Vriend? U treft in de rechterkolom alle mogelijkheden.

Klik hier om uw naam te verbinden aan alle feestactiviteiten op Koninginnedag.