Verenigingsjaal voor Piet Overvliet

2008_pietOp woensdag 9 januari hield de Oranjevereniging haar Algemene Ledenvergadering in La France, Rhijngeesterstraatweg 43 te Oegstgeest. Tijdens de vergadering werd Piet Overvliet omhanden met de Oranjevereniging Sjaal. De oud Indiëstrijder is een trouwe bezoeker van deze vergaderingen en de 4 mei herdenkingen in het Bos van Wijckerslooth.

Tijdens de bijeenkomst legde het bestuur van de Oranjevereniging verantwoording af over de financiële gang van zaken in 2007. Ook is het Oranjeprogramma voor 2008 doorgenomen en besproken. In 2009 bestaat de Oranjevereniging Oegstgeest 100 jaar. Het bestuur heeft hiervoor een Lustrumcommissie aangesteld.

Na afloop van de vergadering vond de Nieuwjaarsborrel plaats waarvoor ook de Vrienden van de Oranjevereniging werden uitgenodigd. De Vrienden van de Oranjevereniging zijn ondernemers – veelal lokale – die het programma op verschillende onderdelen sponsoren.

Geplaatst in 2008, De Sjaal, Nieuws.