Oranjevereniging sjaal voor Koninginnedagteam gemeente Oegstgeest

Het Koninginnedagfeest in Oegstgeest staat of valt met de medewerking van de gemeente Oegstgeest. Met name de inzet van het team van de gemeentewerf is van essentieel belang voor het soepel en veilig verlopen van het feestprogramma.

Van ’s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat zijn René Heideman, Remco
Knegt, Dirk Knetsch, Kees van de Meijden en Ruud Onderwater in de weer
voor het grote feest op Koninginnedag. Ook dit jaar zijn zij weer van de partij. Oranjeverenigingvoorzitter Joop Verdonk was vorige week op de werf om de mannen te voorzien van de authentieke Oranjeverenigingsjaal.

Deze week stelt de Oranjevereniging het programma voor 29 april vast. Na de Algemene Ledenvergadering op 21 maart worden de laatste voorbereidingen gemaakt voor een breed scala aan activiteiten. De kermis keert weer terug naar de Lange Voort, er is ’s ochtends weer een gevarieerd kinderprogramma, ’s middags opnieuw een Dikke Bandenrace bij de Hofdijck en ook is daar weer veel muziek. Een compleet overzicht treft u elders op deze website.

Geplaatst in Uncategorized.