Ledenbrief programma 2021

Oranjevereniging Oegstgeest
Sinds 1909 Klik op het vaandel voor doorverwijzing naar onze website.

Ledenbericht 14 april 2021
Aan alle leden.

Het is bijna Koningsdag. Ook in dit jaar is de viering van deze feestdag bescheiden. Evenementen zijn ook dit jaar niet toegestaan en vergunningen zijn daarom niet verstrekt. Ondanks de vele beperkende Corona maatregelen hebben wij toch een programma kunnen samenstellen. In dit programma is er ruimte voor onderdelen voor kinderen en volwassenen en gezinnen. Het is afgestemd met het veiligheidsplan van de gemeente.
Er zijn wel voorwaarden voor het meedoen aan onderdelen van het programma. Zo is inschrijven noodzakelijk en zijn toeschouwers (en/of ouders) bij de onderdelen niet toegestaan.
U vindt het programma in ons programma boekje. Dit boekje bevat naast het programma veel informatie speciaal gericht op kinderen. Het boekje is te vinden op de website van onze vereniging. Door op het vaandel of de tekst in de oranje balk te klikken wordt u naar de website geleid. (www.oranjeverenigingoegstgeest.nl)

Het papieren programma is ter hand gesteld aan alle scholieren van de basisscholen in Oegstgeest en wordt daar in deze week uitgereikt. Het is in de komende weken ook beschikbaar op de bekende adressen in Oegstgeest waaronder het Dorpscentrum, de bibliotheek, het gemeentehuis en de boekhandels.
Voor de kinderspelen zijn wij nog op zoek naar een aantal vrijwilligers die in de ochtenduren twee uurtjes kunnen en willen helpen bij de kinderspelen. U kunt zich aanmelden via de button vrijwilligers aanmelden.

Voor vragen en of informatie kunt u ons contactformulier via de website gebruiken.

En tot slot; wij hebben dit bericht verzonden naar de bij ons bekende leden e-mail adressen.

Met vriendelijke groet,
Bestuur Oranjevereniging