Koningsdag en 4 en 5 mei geannuleerd

Ons kabinet is duidelijk geweest. En natuurlijk zagen we dat al een beetje aankomen Geen evenementen tot 1 juni. Geen grootschalige feesten, geen bijeenkomsten, geen partijen.

Dit betekent dat de feesten rondom Koningsdag, de herdenkingen rondom 4 mei en de activiteiten rondom 5 mei allemaal geen doorgang mogen vinden.

De organisatie voor Koningsdag en 4- en 5 mei stond. Het programma boekje was inmiddels op de website geplaatst. De drukgang was al even opgehouden. Wij hebben ondanks onze vele uren inzet alle begrip voor deze maatregel. Het is even niet anders.

Wij hebben de organisatie editie 2020 stopgezet. Wij danken u voor het in ons gestelde vertrouwen. Dat geldt onze leveranciers, onze leden en vooral ook onze vrijwilligers die zich alweer voor onze activiteiten hadden aangemeld.

Op dit moment hebben wij nog geen overleg gehad over het mogelijk verschuiven van onderdelen van ons programma naar een later tijdstip. Wij realiseren ons dat anderen ook van alles willen organiseren in het najaar. Bovendien is het nog maar de vraag of er in het najaar voldoende overheidsdiensten van politie- en hulpdiensten beschikbaar zijn. Zij zijn immers nu al wekenlang vele uren per dag ingezet.

In principe verschuiven wij ons programma naar Koningsdag en 4 en 5 mei 2021.

Namens het bestuur van de Oranjevereniging Oegstgeest

Linda van der Zon-Bronsgeest