K(r)oningsfeest 27 april

Affiche K(r)oningsfeestOp zaterdag 27 april organiseert de Oranjevereniging van Oegstgeest een groots K(r)oningsfeest op het landgoed van Kasteel Oud Poelgeest en neemt daarmee een voorschot met een knipoog op de aanstaande troonswisseling en de nieuwe datum van Koningsdag. Het terrein gaat op zaterdag 27 april om 18.00 uur open.

kraaien-1000x58919.30 uur: De Kraaien
De Haagse urban rap act De Kraaien is dè sensatie van dit moment. Sinds hun optreden in de ochtendshow van Giel Beelen op 3FM zijn ze overal te horen met de plaat Ik Vind Je Lekker. Het rare is echter: niemand weet eigenlijk wie de Haagse heren, die bij optredens standaard een zwart kraaienmasker op hebben, zijn. Website Artiestennieuws.nl deed een poging de zaak te onderzoeken, maar helemaal kwamen ze daar ook niet uit.

Doet er eigenlijk niet toe, we hebben een act die naast muziek veel andere activiteiten op en rond het podium gaat ondernemen.

Bob_Color_Band_2Bob Colorband
Zingend en swingend, recht vanuit het hart. Vanaf het begin barstend vol energie! Dat is de Bob Color Band! Vier knappe knapen met hun favoriete top 40 aller tijden. Van ruig tot lollig. Een feest der herkenning. Van Sixties tot nu. Rasmuzikanten met een eigenzinnige keus. Met onverwachte parels uit 40 jaar popgeschiedenis gemixt met eigen nummers.

Ervaren uitslovers met teveel energie en een neus voor goeie liedjes. Van ontroerende ballad tot ontembaar swingende funk. Van vage herkenning tot massaal meezingen. Feest!

djchrisDJ Chris van De Gouwe
Om alles in goede muzikale banen te leiden komt DJ Chris van De Gouwe voor ons draaien. Chris weet als geen ander hoe hij een divers publiek kan voorzien van eigentijdse, gezellige en vooral swingende muziek!

Het K(r)oningsfeest eindigt om 0.00 uur. Toegang voor leden van de Oranjevereniging is gratis, overige bezoekers betalen € 7,50. Kaartverkoop alleen aan de kassa.