Bigband 20 jaar

Klik voor grote fotoDe jubileumreceptie wordt opgeluisterd door de Big Band Oegstgeest. Zij vieren dit jaar ook een jubileum. Al twintig jaar is het orkest actief in Oegstgeest. De receptieruimte is tevens de nieuwe oefenruimte van de Big Band. De samenwerking tussen de Oranjevereniging en de Big Band van Oegstgeest bestaat ook al meerdere jaren. Op de Hofdijck tijdens Koninginnedag en in het Bos van Wijckerslooth tijdens de 4 mei herdenking trekken wij samen op.

Klik voor grote fotoVanaf 1 januari repeteert de Big Band in de aula van de Leo Kannerschool aan de Hazenboslaan. Compleet met podium en geluidsinstallatie, dus de band voelt zich hier prima thuis. Het beschikbaar stellen van de oefenruimte is in lijn met de plannen van de gemeente Oegstgeest om dit gedeelte van het scholencomplex in te richten voor culturele activiteiten.

Tijdens de receptie spelen verschillende leden van het orkest, maar 19.00 uur treedt het hele orkest aan. Dan geven zijn een daverend jubileumoptreden voor de aanwezigen. Het belooft een groot feest te worden!

Geplaatst in 100 jaar.