4 mei Herdenking

De 4 mei Herdenking werd druk bezocht. Veel Oegstgeestenaren kwam naar het monument in het Bos van Wijckerslooth om twee minuten stilte in acht te nemen.

Voor acht uur droegen de John Roest en Sara Leeuwenstein uit groep 6 van de Oudenhof Bokkesprongschool een eigen gemaakt gedicht voor. Voorzitter SWOO/Radius John Ekel hield een toespraak met als thema ‘Vrijheid, grondrechten en veiligheid’.
Kransen werden gelegd door het College van Burgemeester & Wethouders, de Bond van Wapenbroeders & Vereniging Oud Militairen Indië en Nieuw Guineagangers (V.O.M.I.), Oranjevereniging Oegstgeest, Oorlogsgravencomité Oegstgeest, Politie Hollands – Midden, Vrijwillige Brandweer Oegstgeest en de partners van de Collegeleden. De Raad van Kerken plaatste een Vredeskaars.

Meer foto’s van de herdenking treft u in het Fotoboek.

Geplaatst in Nieuws.