Oranjeverenigingssjaal voor Michel van der Burg

2013_fromagerie_sDe Oranjevereniging draait al warm voor de bijzondere Koninginnedagviering van dit jaar. Een dag waarop u niet thuis hoeft te blijven om alles live op televisie te volgen. De vereniging zorgt op 30 april voor grote schermen op de Hofdijck en ‘s ochtends bij de Kinderspelen kunt u ook bij het gemeentehuis alles volgen!

Voorzitter Joop Verdonk ging afgelopen zaterdag op de koffie bij Michel van der Burg eigenaar van Fromagerie du Patron. Dat doet hij wel vaker, maar deze keer nam hij ook de Oranjverenigingssjaal mee voor de Oegstgeester ondernemer die de Oranjevereniging al jaren steunt. Als Vriend van de Oranjevereniging is hij sponsor, maar zorgt ook altijd voor iets extra’s tijdens de Seniorenbingo, een populaire activiteit voor onze oudere dorpsgenoten. En dat is het stukje extra waardering meer dan waard! Kijk voor het laatste Oranjeverenigingsnieuws op deze website of laat via Facebook weten welk evenement u bij gaat wonen, het volledige programma staat daar inmiddels ook online!

Geplaatst in 2013, De Sjaal, Nieuws.