Algemene Ledenvergadering Oranjevereniging op dinsdag 18 maart

Algemene LedenvergadeirngDe Oranjevereniging van Oegstgeest organiseert op dinsdag 18 maart aanstaande haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Plaats van handeling is het clubhuis van de Oegstgeester Golfclub (OGC), De Voscuyl 38b. We beginnen om 20.15 uur. Leden en belangstellenden zijn van harte uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn.

Op de agenda staan een aantal bestuurszaken, de financiële verantwoording en natuurlijk het programma voor de eerste echte Koningsdag op zaterdag 26 april aanstaande. Als bijzondere gast op deze avond ontvangen wij Luciën Geelhoed, dorpsmarketeer en (mede)initiator van het Dorpslab en Oegst. Hij zal de aanwezigen meenemen in het ontstaan van en de toekomst van deze lokale initiatieven.

De agenda voor deze vergadering kunt u hier downloaden.

Geplaatst in 2014, Nieuws, Vereniging en getagd met , , .